اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پرداخت خسارت به سانحه‌دیدگان سیل شیراز اندرخم یک کوچه؟

سانحه دیدگان سیل شیراز می گویند که باوجود وعده های مسئولان بخش های مختلف هنوز خسارت های وارده به خودروهایشان پرداخت نشده است.

پرداخت خسارت به سانحه‌دیدگان سیل شیراز اندرخم یک کوچه؟

محمد منصوری نماینده حادثه دیدگان سیل شیراز در گفت و گو با خبر نگار فارس در شیراز اعلام کرد: ‌هنوز خسارات وسایل نقلیه به افراد به صورت کامل پرداخت نشده است.

براساس گزارش ها، پنجم فروردین 1398 سیل دورازه قرآن شیراز 20 کشته به همراه داشت و به بیش از 200 خودرو خسارت زد.

منصوری می گوید: طبق صحبت های اولیه که از سوی شهرداری، فرمانداری و استانداری فارس صورت گرفته قرار بر این بود از 50 در صد باقی مانده خسارات 10 میلیون بلاعوض و 30 میلیون وام 4 درصد به مالکان خودرو آسیب دیده پرداخت شود که تاکنون فقط 5 میلیون بلاعوض به برخی از مالکان پرداخت شده است و به برخی دیگر هنوز هزینه ای داده نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری های شخصی که انجام شده است برای دریافت این خسارت هنوز پاسخی از سوی شهرداری و فرمانداری دریافت نکرده ایم و فقط با جمله بودجه نیست مواجه هستیم.

نماینده مالکان خودرو آسیب دیده افزود: رئیس بنیاد مسکن اعلام کرده است که بودجه پرداخت شده اما این بودجه فقط برای خسارت های منازل است و نمی توان آز آن برای خسارت خودرو ها استفاده کرد.

یکی از حادثه دیدگان سیل نیز گفت: 160 میلیون خسارت به وسیله نقیله من وارد شده که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرد از کل خسارت فقط یک وام 30 میلیونی به من داده می شود که هنوز این وام  را دریافت نکرده ام.

این همشهری خسارت دیده از سیل بیان کرد: 6 ماه پیش قول حل این مشکل را از فرماندار شیراز گرفته است اما هنوز هیچکدام از آن ها رفع نشده و بعد از این موضوع کسی پاسخگو نیست.

نماینده افراد حادثه دیده سیل شیراز تصریح کرد: بعد از نامه ها و پیگیری هایی که بی پاسخ ماندند همه آسیب دیدگان شیرازی مقابل استانداری تجمع کردند و اعتراض خود را برای دریافت وام بیان کردن که باز هم نتیجه ای نداد.

منصوری بیان کرد: در حال حاضر شکایت خود را به سازمان بازرسی شیراز ارسال کردیم و امیدواریم این پیگیری بی نتیجه نماند.

وی از استانداری، فرمانداری و شورای شهر خواستار حل مشکلات هر چه سریع تر خسارت دیدگان شد.

خبرنگار فارس برای پیگیری این موضوع با روابط عمومی فرمانداری شیراز به منظور هماهنگی زمان مصاحبه تماس برقرار شد که مسئول روابط عمومی فرمانداری در پاسخ اعلام کرد برای انجام تنها این موضوع استاندار ی باید مجوز مصاحبه را صادر و  مجموعه شهرداری شیراز نیز شیراز تماس حاصل گرفته که پاسخی دریافت نشد.

انتهای پیام/ش

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول